ΝΥΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ...

Ίσως η ιστορία μου να φάνει περίεργη και σχεδόν απίθανη όμως είναι πραγματικότητα και μετά από τόσα χρόνια θύμαμαι και την κάθε λεπτομέρια.
Πριν 8 χρόνια λοίπον έχει εξελιχθεί το παρακάτω γεγονός. Ήταν αργά το βράδυ σχεδόν μεσάνυχτα και πάλευα στο κρεβάτι μου να κοιμήθω. Είχα ένα περίεργο συναίσθημα και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί. Όταν πέρασε λόιπον ενα μισάωρο άρχσα να ακούω περίεργους θορύβους έξω απο την πόρτα του δωματίου μου.

Στην αρχή δεν έδωσα σημασία και υπέθεσα οτι ήταν κάτι μεταξύ υπνου και ξύπνιου. Όταν όμως οι...
θόρυβοι άρχισαν γίνονται γρατζουνιες στην αρχή στα χαμηλά της πόρτας και έπειτα να ανεβαίνουν τότε κατάλαβα ότι κάτι συμβαίνει. Οι γρατζουνιες συνεχίστηκαν για περίπου 40 λέπτα χωρίς εγώ βέβαια να κάνω κάποια κίνηση. Είχα τρομοκρατήθει γιατί εκτός ότι ήταν χειμώνας και ήταν κλείστες οι μπαλκονόπορτες για να μπει κάποια γάτα δεν είχαμε κιόλας!!!! Σαφώς λόιπον και δεν μπορύσε να πάει πουθένα το μυαλό μου.
Το επόμενο πρωί η πόρτα είχε τελείως τα χάλια της και φυσίκα όλοι μείναμε άναυδοι !!!! Βαθιες γρατζουνιές σε σημεία πάρα πολλα και διαφορετικά ύψη.
Πλεόν δεν μένουμε σε αυτό το σπίτι γιατί φύγαμε απο το χωριό όμως είναι στην κατοχή μας. Κάθε φορά που τύχαινει να παω στο χωριό και μπαίνω στο δωμάτιο φυσικά και όλα έρχονται ξάνα στο μυαλό μου.
Αυτή ήταν η ιστορία μου η οποία είναι πραγματικότητα.
Related Posts with Thumbnails