Οι ψυχές επικοινωνουν μαζί μας

Το εν λόγω γεγονός έγινε πριν 3 χρόνια περίπου όταν γυρνούσα απο την πενταήμερη του σχολείου μου.Βρίσκομαι στην καμπίνα του καραβιού μαζί με κάποιους φίλους και λόγω του πολύωρου ξενυχτιού εκείνων των ημερών όλοι βρήκαμε την ευκαιρία να πάρουμε έναν ύπνο.Ενω λοίπον όλοι κοιμόμασταν καποια στιγμή το βράδυ(γύρω στις 2.30 αν θυμάμαι σωστά)ξύπνησα χώρις...
λόγο και μπροστά μου παρά το σκοτάδι αντίκρυσα την μορφή ενος ανθρώπου.Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου και η μορφή αυτη πλέον δεν υπήρχε.Κατάλαβα ομως οτι όλοι στην καμπίνα κοιμόντουσαν και η πόρτα ήξερα οτι ήταν κλειδωμένη απο μέσα.Επίσης δεν ακούστηκε κάποιος ήχος που να δηλώνει οτι υπήρχε κάποιος που ήταν ξύπνιος εκείνη την στιγμή.Είπα οτι ήταν μάλλον ιδέα μου και συνέχισα τον ύπνο μου.Τελικά το καράβι έδεσε στον Πειραιά γύρω στις 7 παρα 10 ώπου και πήρα τηλέφωνο τους γονείς μου να τους ενημερώσω.Αφού έφτασα σπίτι η μάνα μου μου είπε κάτι που και με συγκίνησε αλλά και με τρόμαξε.Μου είπε οτι ξύπνησε στις 7 παρα 10 οχι λόγω του τηλεφώνου αλλα επειδή είδε στο όνειρό της τον παππού μου,ο οποίος είχε πεθάνει πόλυ πιο παλιά,να της λεει "Ξύπνα γύρισε το παίδι" και εκείνη την στιγμή ξυπνάει και άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνο επιδή την καλούσα εγώ!Λέτε να είναι τόσο μέγαλη σύμπτωση?
Related Posts with Thumbnails