Η σφραγίδα του Λούσιφερ...!!!

Δεν το έχω πει ποτέ σε κανέναν γιατί ξέρω ότι θα ακουστεί πολύ χαζό και ανόητο σε κάποιον άλλον... Είμαι 14 και όταν βρίσκω ελεύθερο χρόνο ψάχνω τις παλιές εγκυκλοπαίδειες της μητέρας μου για διάφορα θέματα σχετικά με την αρχαιολογεία και τα πιστεύω των αιγυπτίων ,των εβραίων, και γενικά δαίμονες και άλλα παρεμφερή . Μία μέρα βρήκα κάτι ενδιαφέρον και άρχισα να ψάχνω παντού για μία σφραγίδα του Λούσιφερ ... Το σκεφτόμουν μέρα-νύχτα . Από το πολύ ενδιαφέρον που...
έδειξα το είδα ακόμα και στον ύπνο μου ...αυτή τη σφραγίδα ! Την επόμενη μέρα ήμουν κατενθουσιασμένη να μπω στον ονειροκρίτη να δω τι σημαίνει το όνειρο που είδα το οποίο έδειχνε εμένα με αυτή τη σφραγίδα μέσα στην κόρη του ματιού ...έψαξα και βρήκα ότι δεν ήταν πολύ καλό αυτό το όνειρο .Δεν μου άρεσε. Ήθελα να το ξεχάσω για λίγο αλλά δεν μπορούσα γιατί ήταν εντυπωσιακό όνειρο.Μετά από καιρό θυμήθηκα ότι μέσα στο όνειρο ήταν και ένας άντρας πίσω μου . Έψαξα κατευθείαν να βρω πληροφορίες για δαίμονες ή κάποια θρησκεία που να σχετίζεται με αυτό. Φοβόμουν γιατί έβλεπα επί μέρες εφιάλτες και ίδρωνα τα βράδια .Δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Άρχισα να πιστεύω ότι κάτι με ακολουθεί. Όταν έπεφτα για ύπνο ένιωθα σαν να μου κρατάει κάποιος το κεφάλι πριν ακουμπήσω στο μαξιλάρι . Και γινόταν κάθε μέρα ή έβλεπα καμία φορά με την άκρη του ματιού μου μια σκιά στο κρεβάτι. Ένα βράδυ που θα μου μέινει αξέχαστο είναι όταν ξύπνησα στην μέση της νύχτας και είδα με την άκρη του ματιού μου ένα φωτάκι να ανάβει στη μέση του δωματίου .Όταν γύρισα να δω αν πράγματι το είδα έσβησε... σαν κερί .Και έιδα τον καπνό να εξαφανίζεται σιγά-σιγά. Ακόμα το θυμάμαι και σοκαρίζομαι . Ανατριχιάζω με την ιδέα του ότι μπορεί κάτι να με ακολουθάει. Ίσως μια ξεχωριστή ψυχή θέλει κάτι από μένα. Νιώθω τόσο μοναδική όσο περνάει ο καιρός και νιώθω μια παρουσία πάντα δίπλα μου.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ Ν. Ε.
Related Posts with Thumbnails