Ένας άγγελος δίπλα μου...


Το όνομά μου είναι Σ. και θα ήθελα να μοιραστώ μια παράξενη εμπειρία μαζί σας!
Ήμουν 17 χρονών και βρισκόμουν σε ένα μπαρ με τις φίλες μου και πίναμε το ποτό μας. Στο απέναντι τραπέζι υπήρχε ένα πολύ γοητευτικό αγόρι το οποίο με κοιτούσε συνέχεια και μου χαμογελούσε. Του έδειξα κι εγώ με τον τρόπο μου κάποιο ενδιαφέρον οπότε ήρθε να με γνωρίσει. Να μην τα πολυλογώ αν και με έλκυε πολύ, μετά από 6 μήνες αλλεπάλληλων προσκλήσεων, αποφάσισα να βγω μαζί του. Εκείνη τη μέρα τα βρήκαμε κι από τότε ήμασταν μαζί! Μετά από ένα χρόνο, κι αφού πλέον ο έρωτάς μας ήταν σε μια πολύ όμορφη φάση αφού εξομολογούμασταν συνεχώς τον ερωτά μας ο ένας στον άλλον, ένα περιστατικό άλλαξε τα πάντα. Όλα ξεκίνησαν τη νύχτα που είχαμε κανονίσει μια ...όμορφη έξοδο για την επέτειό μας. Όταν αποφασίσαμε να γυρίσουμε σπίτι και πηγαίνοντας προς στο αμάξι του, εγώ πήγα να διασχίσω μια μεγάλη λεωφόρο. Δεν αντιλήφθηκα τη μεγάλη ταχύτητα του διερχομένου αυτοκινήτου και βλέποντας το σκηνικό το αγόρι μου, θέλοντας να με σώσει, μπήκε μπροστά μου με αποτέλεσμα να τον χτυπήσει το αυτοκίνητο...Θανάσιμα...Λίγες ώρες αργότερα πληροφορήθηκα ότι απεβίωσε...Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου, λιποθύμησα...Είχα απίστευτες τύψεις για το συμβάν και είχα κλειστεί στο σπίτι μου με μόνη μου σκέψη την αυτοκτονία...Έχασα τις πανελλήνιες και αυτό με καταρράκωσε ακόμα περισσότερο...Με τον καιρό κι έχοντας τους φίλους στο πλευρό μου μπόρεσα να το ξεπεράσω χωρίς βέβαια να φεύγει η θλίψη από την καρδιά μου. Αφού πέρασε ένας χρόνος μετά το συγκεκριμένο συμβάν (και θα ήταν η επέτειος 2 χρόνων αν ζούσε) είχα ένα πολύ παράξενο όνειρο. Είδα ότι όπως κοιμόμουν καθόταν εκείνος δίπλα μου και μου χάιδευε το κεφάλι λέγοντάς μου "Μην ανησυχείς μωράκι μου, είμαι συνεχώς δίπλα σου, δεν πάω πουθενά" και τέλος να σκύβει και να με φιλάει τρυφερά στο κούτελο. Είχα τρομάξει πολύ κι αποφάσισα να παω στην κολλητή μου να με ηρεμήσει. Αναστατωμένη όπως ήμουν, περπατώντας στον δρόμο νόμιζα πως τον είδα στο απέναντι πεζοδρόμιο. Με βιασύνη πέρασα τον δρόμο αλλά δεν πρόσεξα (ξανά!) το διερχόμενο φορτηγό αυτή τη φορά! Πεπεισμένη ότι θα με χτυπήσει πήδηξα κάτω όμως εκείνο σταμάτησε ακριβώς τη στιγμή που έπρεπε χωρίς να πάθει κανένας τίποτα. Είχα χάσει τις αισθήσεις μου αλλά μόλις άνοιξα τα μάτια μου νόμιζα πως ήταν μπροστά μου, χαμογελαστός και κλείνοντάς μου το μάτι. Από εκείνη τη μέρα βλέπω κάθε βράδυ το ίδιο όνειρο. Μάλιστα κάθε μέρα, ως δια μαγείας, αποφεύγω ομολογουμένως αναπόφευκτα ατυχήματα και μικροατυχήματα. Μπορεί να με θεωρείται τελείως τρελή αλλά πλέον το ξέρω ότι έχω έναν φύλακα άγγελο δίπλα μου...Και τον αγαπώ πολύ!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ  ΣΟΦΙΑ
Related Posts with Thumbnails